preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Mato Lovrak" Nova Gradiška

Login
Osobna karta škole

Sandučić povjerenja

Društvene mreže


Školska knjižnica

Radovi mladih novinara

UDŽBENICI

RED BUTTON

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

CARNet
Glazbeni odjel

Ja i sva moja lica

Školska prehrana

Nove rubrike

Logo naše škole

Korisno

Priloženi dokumenti:
opcinaGrad.ppsx

Skole.hr
Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 1. 2010.

Ukupno: 933397
Ovaj mjesec: 5069
Danas: 44
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Naši najosmaši
Autor: Sanela Jurić, 26. 6. 2020.

Stigli smo do kraja nastavne godine te završetka osnovnoškolskog obrazovanja još jedne generacije učenika. I kako svaki rastanak znači i početak nečega novoga, za naše osmaše to je početak zrelijeg životnog ciklusa i odabir željene srednje škole. Njih osmero, koje ćemo vam danas predstaviti, u svoj izbor odavno ne sumnjaju i  upravo  su svojom ozbiljnošću i predanim radom tijekom osam godina školovanja, puno puta pokazali da im možemo vjerovati. Mnogo je (uglavnom) lijepih uspomena iza njih jer osam godina nije malo. Povjerili su nam da će im nedostajati susreti s vršnjacima na školskim hodnicima, veliki odmori na igralištu, u školskoj kuhinji, druženja po učionicama te zajednički izleti i putovanja. Znamo i da im je ova nastavna godina bila iznimno izazovna, stoga smo izrazito ponosni na njih i njihovo odlično snalaženje u nastavi na daljinu. Zato se danas potpuno zasluženo nalaze ovdje – na popisu najosmaša, učenika koji su sve razrede osnovnoškolskog obrazovanja završili s odličnim uspjehom. Pročitajte što nam oni sami za kraj poručuju (sigurno ćete čuti neki dobar savjet!), koje su to male tajne njihova uspjeha i s kakvim uspomenama napuštaju svoju školu.


Domagoj Ivanišević, 8.a


1.Navedi svoje ime, prezime, razred te razrednika?
Moje ime je Domagoj Ivanišević, idem u 8.a razred i moj razrednik je Saša Keser.

2.Asocijacije na osnovno školovanje?
Moja asocijacija na osnovno školovanje jest puno zabave i veselja. Bilo je i nekih loših i dosadnih trenutaka, no prevladavaju bolji trenutci.

3.Navedi najdražu uspomenu, događaj iz osnovne škole?
Najdraži događaji iz OŠ bili su mi veliki odmori koje sam rado i često provodio družeći se i pričajući sa svojom ekipom o raznim temama. Također, bili su mi dragi valentinovski plesovi zbog puno zabave koje sam proživio na njima.

4.Najdraži i najteži predmet?
Najdraži predmeti bili su mi engleski jezik, hrvatski jezik, kemija i biologija zbog zanimljivog gradiva i zabavnog načina provođenja nastave, a najteži
predmet bio mi je tjelesni jer nemam baš najbolju kondiciju J.

5.Kamo poslije osnovne škole - koju srednju ćeš upisati i zašto?
Upisat ću Opću gimnaziju u Novoj Gradiški jer planiram ići na fakultet. Odličan sam učenik te mi se čini da je ta škola vrlo zanimljiva zbog nastavnika i ostalih učenika koji ju pohađaju.

6. Navedi svoj „recept“ za odličan uspjeh u osnovnoj školi?
Kako bi se postigao odličan uspjeh, po mome mišljenju, treba dosta učiti i učiti s razumijevanjem te biti koncentriran pri učenju, pažljivo slušati i pratiti nastavu. Treba biti uporan u svome radu. Kako sam se toga držao, nije mi bilo pretjerano teško niti naporno proći svih osam godina odličnim uspjehom.

7.Tvoj životni moto?
Moj životni moto: „Puno rada rezultate donosi.“ Nebrojeno puta sam se tijekom školovanja
uvjerio u to!
 

8.Što/tko će ti najviše nedostajati iz OŠ?
Najviše će mi nedostajati prijatelji i nastavnici.
 

9.Jesi li pohađao koju izvanškolsku aktivnost u višim razredima?
 Nisam se bavio izvanškolskim aktivnostima.
 

10.Jesi li sudjelovao  na kojem županijskom ili državnom natjecanju tijekom 5. - 8. razreda?
Moje osnovnoškolsko obrazovanje obilježilo je sudjelovanje na nekoliko natjecanja: u 5. sam razredu sudjelovao na županijskom natjecanju iz matematike, ali nisam postigao baš neke visoke rezultate. U 7. razredu sudjelovao sam na županijskim natjecanjima iz kemije i vjeronauka te na državnom natjecanju iz vjeronauka na kojem sam osvojio 1. mjesto sa svojom ekipom. U 8. sam razredu trebao ići na županijska natjecanja iz hrvatskoga, kemije, biologije, geografije i povijesti te na državno natjecanje iz vjeronauka, no zbog pandemije koronavirusa sva su natjecanja, nažalost, otkazana.

11. Kako si se snašao u online obliku nastave? Koji su, po tebi, prednosti, a koji nedostatci ovakvog oblika učenja i poučavanja?

U online nastavi sam se odlično snašao. Zadatci, koje su nam nastavnici slali, nisu bili pretjerano teški te su nam nastavnici objašnjavali ono što nismo razumjeli na online sastancima. Naučio sam kako možemo brže i lakše riješiti zadatke na zabavniji način, no neki zadatci, upravo zbog nemogućnosti kontakta s nastavnikom, nažalost, ostali su neobjašnjeni ili neriješeni.

 

Noa Smolić, 8.a

1.Navedi svoje ime, prezime, razred te razrednika?
Ja sam Noa Smolić  iz 8.a, a razrednik mi je nastavnik tjelesne i zdravstvene kulture Saša Keser.

2.Asocijacije na osnovno školovanje?
Prolazak kroz pubertet te zezanje s prijateljima.

3.Navedi najdražu uspomenu, događaj iz osnovne škole?
Bio je to, svakako, izlet na Plitvička jezera, taj izlet mi je posebno ostao u sjećanju i bilo mi je lijepo zbog društva.
 

4.Najdraži i najteži predmet?
Sat razrednika 😊 , a najteži hrvatski.

 

5.Kamo poslije osnovne škole - koju srednju ćeš upisati i zašto?
Poslije osnovne škole idem u Zagreb, tamo ću upisati strukovnu školu, za arhitektonskog tehničara.

6.Navedi svoj „recept“ za odličan uspjeh u osnovnoj školi?
Kako bi prošao s odličnim uspjehom, treba se potruditi i biti aktivan u učenju. Ne bih rekao da je bilo teško proći s odličnim uspjehom, ali nije bilo ni lako.


7.Tvoj životni moto?

Ostat ću svoj, neću se vezati, važno je samo dobro se zezati.

8.Što/tko će ti najviše nedostajati iz OŠ?
Najviše će mi nedostajati prijatelj Bilbil Čočaj i razrednik te još neki prijatelji.

 

9.Jesi li pohađao koju izvanškolsku aktivnost u višim razredima?

Ne, no rekreativno sam pohađao teretanu.

10.Jesi li sudjelovao na kojem županijskom ili državnom natjecanju tijekom 5. - 8.razreda?

Bio sam sudionik natjecanja iz Prometne skupine.
 

11.Kako si se snašao/snašla u online obliku nastave? Koje su, po tebi, prednosti, a koji nedostatci ovakvog oblika učenja i poučavanja?
Na online nastavi sam naučio koristiti nove aplikacije i bilo je zabavno, imao sam više vremena za izlaske. Svakako, i to novo iskustvo s online školom,  ostat će mi u dobrom sjećanju.

 

Mihael Božić, 8.b

1.Navedi svoje ime, prezime, razred te razrednika?
 Ja sam Mihael Božić, idem u 8.b razred, a razrednica mi je Helena Barišić.

2.Asocijacije na osnovno školovanje?
Asocijacije na osnovno školovanje su većinom odlične zbog mojih prijatelja, nastavnika i svih ostalih.

3.Navedi najdražu uspomenu, događaj iz osnovne škole?
Svaki veliki i mali odmor koji sam proveo sa svojim prijateljima ali, kada bih morao izdvojiti neki poseban događaj, bio bi to trenutak kada smo pobijedili na Državnom natjecanju iz vjeronauka i tako osvojili nagradno putovanje u Rim… Isto tako, i samo putovanje je bilo odlično…

4.Najdraži i najteži predmet?
Iskreno nemam najdraži predmet, ali mogu reći da su mi fizika, matematika, geografija, povijest, kemija i biologija podjednako dragi. Najteži predmeti su mi bili jezici, a od njih hrvatski.

5.Kamo poslije osnovne škole - koju srednju ćeš upisati i zašto?
Upisat ću Gimnaziju Nova Gradiška jer ću tako imati najbolju „podlogu“ za fakultet, a isto tako vjerujem da u njoj mogu pokazati sve svoje mogućnosti.

6.Navedi svoj „recept“ za odličan uspjeh u osnovnoj školi?
Kako bih postigao ovakav uspjeh, trebao sam redovito učiti, te steći  radne obaveze. Također, trebao sam si dobro organizirati tijek dana… Važno je i biti ustrajan u radu. Postići ovakav uspjeh nije bilo previše teško, ali nije bilo ni lagano!

7.Tvoj životni moto?
Moj moto je naprimjer „Nemoj odustati prije nego što si pokušao“ jer puno učenika zna da može, naprimjer, dobiti ocjenu dobar i govore kako oni ne mogu naučiti za više a nisi ni pokušali.

8.Što/tko će ti najviše nedostajati iz OŠ?
Iz OŠ najviše će mi nedostajati prijatelji i nastavnici…

9.Jesi li pohađao koju izvanškolsku aktivnost u višim razredima?
Nisam pohađao nikakvu izvanškolsku aktivnost.

10.Jesi li sudjelovao  na kojem županijskom ili državnom natjecanju tijekom 5. - 8.

razreda?
U 5. r. sudjelovao sam na županijskom natjecanju iz tehničkoe kulture, (mislim da sam bio oko 15. mjesta), u 7.r sam sudjelovao na natjecanju iz matematike te sam bio na 9. mjestu, te sam u 7.r. sudjelovao na Državnom natjecanju iz vjeronauka gdje smo kao ekipa osvojili prvo mjesto. Ove godine sam trebao ići na županijska natjecanja iz geografije i povijesti, te ponovno na državno natjecanje iz vjeronauka, no sve je otkazano zbog nastale situacije s virusom.

11.Kako si se snašao/snašla u online obliku nastave? Koje su, po tebi, prednosti, a koji nedostatci ovakvog oblika učenja i poučavanja?

Dobro sam se snašao u online nastavi. Najteže mi je bilo što smo dobivali dosta zadataka koje smo morali riješiti, ali testovi su bili lakši nego u običnoj nastavi jer ih je većina nastavnika pojednostavila. Nekakvi nedostatci online nastave su što nismo u učionici i puno je teže razumjeti gradivo… Prednosti su što u „školi za život“ imamo video lekcije koje nam mogu pomoći u razumijevanju gradiva te što si mi sami možemo rasporediti kada ćemo obaviti sve potrebne zadatke za nastavu.

 

 David Pavlina, 8.b

1.Navedi svoje ime, prezime, razred te razrednika?

David Pavlina iz 8.b. Razrednica je Helena Barišić.

 

2.Asocijacije na osnovno školovanje?

Asocijacija na osnovno školovanje će mi biti druženje, prijatelji, ekskurzije i puno predmeta.

 

3.Navedi najdražu uspomenu, događaj iz osnovne škole?

Moja najdraža uspomenaiz OŠ je ekskurzija na Plitvička jezera jer je stvarno bilo prekrasno i nezaboravno. Družili smo se, zabavljali te razgledavali predivnu prirodu.

 

4.Najdraži i najteži predmet?
Najdraži predmet -  tjelesna i zdravstvena kultura jer je uvijek bilo zabavno i opušteno. Najteži -povijest jer je bilo uvijek previše podataka za zapamtiti.

5.Kamo poslije osnovne škole - koju srednju ćeš upisati i zašto?
Upisat ću Športsku gimnaziju u Zagrebu zato što se bavim sportom te ta gimnazija sve prilagođava sportašima, a ujedno ću dobiti i dovoljno znanja za daljnje školovanje.

6.Navedi svoj „recept“ za odličan uspjeh u osnovnoj školi.

Moj recept je jednostavan - treba redovito učiti poslije svake nastave. Ako smo taj dan neko novo gradivo učili, kada se vratim kući, odmah to gradivo naučim pa kasnije samo ponavljam. Od prvog do četvrtog razreda dosta lagano je bilo proći s odličnim uspjehom,  ali od petog do osmog razreda bilo je dosta teško.

 

7.Tvoj životni moto?

Nemam ga.

 

8.Što/tko će ti najviše nedostajati iz OŠ?

Prijatelji iz razreda.

 

9.Jesi li pohađao koju izvanškolsku aktivnost u višim razredima?
Da, trenirao sam nogomet u NK „Sloga“.

 

10.Jesi li sudjelovao na kojem županijskom ili državnom natjecanju tijekom 5. - 8.razreda?

Sudjelovao sam samo u 6. razredu na županijskom natjecanju iz nogometa (tjelesna i zdravstvena kultura) i zauzeli smo drugo mjesto.

 

11. Kako si se snašao u online obliku nastave? Koje su, po tebi, prednosti, a koji nedostatci ovakvog oblika učenja i poučavanja?
U online nastavi sam se snašao odlično. Najteže mi je bilo sve stići naučiti jer je lakše kada nam nastavnici uživo sve objasne, a ovako smo sve sami morali učiti i snalaziti se. Najlakše mi je bilo odrađivati zadatke iz tjelesne i zdravstvene kulture. Prednost je što se pri pisanju testova i rješavanju zadataka možemo snaći i olakšati si, a nedostatak je mali broj spajanja uživo i premalo vremena da nam nastavnici stignu objasniti gradivo.

 

Luka Žeruk, 8.b

 

1.Navedi svoje ime, prezime, razred te razrednika?
Zovem se Luka Žeruk, učenik sam 8.b razreda, a razrednica mi je nastavnica Helena Barišić.

2.Asocijacije na osnovno školovanje?
Svoje osnovnoškolsko obrazovanje vezujem uz nastavnike, prijatelje i ambijent škole. Ono je u meni pobudilo želju za napredovanjem. 

3.Navedi najdražu uspomenu, događaj iz osnovne škole?
Moja najdraža uspomena iz OŠ definitivno je prvi dan škole, tj. prvog razreda. Jednostavno, onaj neprocjenjivi osjećaj i onaj ponos što krećem u školu (vjerujem da se svi toga sjećaju). Novi prijatelji, novi prostor, nova poznanstva…

4.Najdraži i najteži predmet?
Osobno, najdraži predmet nemam. Kao najteži predmet bih izdvojio tjelesni, a nisam baš ni ljubitelj predmeta u kojima se nešto uči napamet.

5.Kamo poslije osnovne škole - koju srednju ćeš upisati i zašto?
Poslije osnovne škole upisat ću Gimnaziju Nova Gradiška (GNG) zato što mislim da tamo imam najviše „prostora“ za napredovanje. Ono čime se želim baviti u životu je informatika, ali smatram da ni gimnazija nije loša podloga za nastavak obrazovanja.

6.Navedi svoj „recept“ za odličan uspjeh u osnovnoj školi.
Nemam nekakav poseban „recept“ za uspjeh, ali kao najbitniju stvar bih izdvojio slušanje na satu jer se tada može najviše naučiti i zapamtiti i nikakvo učenje ne može zamijeniti samo slušanje. Osobno mi je bilo jako lako postići svoj trenutni uspjeh i, naravno, mogao sam puno više učiti, ali nisam imao potrebu. Ono što bih htio poručiti za kraj ovog odgovora jest: „Početak je ono što zaustavlja najviše ljudi.“

7.Tvoj životni moto?
Nemam nekakav moto, ali ovaj mi se sviđa: „Tamo si gdje Bog želi u ovom trenutku. Svako iskustvo je dio njegovog divnog plana.“

8.Što/tko će ti najviše nedostajati iz OŠ?
Najviše će mi nedostajati nastavnici jer ću se uvijek moći vidjeti s prijateljima s kojima želim, a s nastavnicima baš i ne. Također, nedostajat će mi bezbrižnost jer vjerujem da srednja škola donosi nove izazove i neće biti laka poput osnovne.

9. Jesi li pohađao koju izvanškolsku aktivnost u višim razredima OŠ?
U višim razredima OŠ pohađao sam kratko vrijeme košarku, a kroz sva četiri razreda crkveni zbor.

10.Jesi li sudjelovao na kojem županijskom ili državnom natjecanju tijekom 5. - 8. razreda?
U 8. razredu sudjelovao sam na županijskom natjecanju iz tehničke kulture i postigao sam treće mjesto.

11. Kako si se snašao u online obliku nastave? Koje su, po tebi, prednosti, a koji nedostatci ovakvog oblika učenja i poučavanja?
U online obliku nastave nisam naišao na prepreke jer su se naši nastavnici, bez obzira na udaljenost, potrudili sve objasniti. Prednosti su mnoge, ali kao najveću bih definitivno izdvojio mogućnost samoorganizacije vremena jer nisam opterećen odlaskom u školu u određenom vremenu i odrađivanjem zadataka u vremenu koje mi je nastavnik zadao. Onih ' sat i pol' koji su određeni (spajanjem uživo) nisam ni osjetio.

 

Dora Gajić, 8.c

1.Navedi svoje ime, prezime, razred te razrednika?
Moje ime je Dora Gajić, idem u 8.c razred i moja razrednica je Snježana Odobašić.

2.Asocijacije na osnovno školovanje?
Moja asocijacija na osnovno školovanje jest puno smijeha, zabave i veselja. Ponekad je bilo loših i dosadnih trenutaka, ali uglavnom prevladavaju ovi bolji.

3.Navedi najdražu uspomenu, događaj iz osnovne škole?
Ne mogu izdvojiti niti jednu uspomenu jer je svaki razred sa sobom nosio nova prijateljstva, a svaki odmor ili neka ekskurzija novi razlog za smijeh i nove uspomene.

4.Najdraži i najteži predmet?
Najdraži predmet bila mi je povijest, a najteži engleski.

5.Kamo poslije osnovne škole - koju srednju ćeš upisati i zašto?
Moj plan je upisati Katoličku gimnaziju u Požegi - opći smjer jer mislim da je ta škola, u ovom trenutku, najbolji izbor za mene.

6.Navedi svoj „recept“ za odličan uspjeh u osnovnoj školi.
Treba redovito učiti i biti uporan. Ne mogu reći da mi je bilo najlakše proći sve godine s odličnim, ali uz malo truda i volje sve se uspije.

7. Tvoj životni moto?
“Sve se može kad se hoće.”

 8.Što/tko će ti najviše nedostajati iz OŠ?
Najviše će mi iz osnovne škole nedostajati prijatelji i nastavnici.

9. Jesi li pohađao koju izvanškolsku aktivnost u višim razredima OŠ?
Uz osnovnu školu  pohađala sam i glazbenu školu.

10.Jesi li sudjelovao na kojem županijskom ili državnom natjecanju tijekom 5. - 8. razreda?
Nisam sudjelovala.

11. Kako si se snašao u online obliku nastave? Koje su, po tebi, prednosti, a koji nedostatci ovakvog oblika učenja i poučavanja?
U online nastavi sam se odlično snašla. Sve sam odrađivala na vrijeme, što je bilo najbitnije. Prednosti online nastave je što smo se upoznali s nekim novim načinom učenja i pisanja testova, a nedostatci su to što se nismo mogli vidjeti uživo.
 

Karlo Kulundžić, 8.c

1.Navedi svoje ime, prezime, razred te razrednika?

Moje ime je Karlo Kulundžić, dolazim iz 8.c razreda, a razrednica mi je Snježana Odobašić.

2.Asocijacije na osnovno školovanje?

Moja asocijacija na osnovno školovanje je lijepo provedenih osam godina života.

3.Navedi najdražu uspomenu, događaj iz osnovne škole?

Nemam najdražu uspomenu iz osnovne škole zato jer ih je stvarno bilo previše.

4. Najdraži i najteži predmet?
Najdraži predmet mi je tjelesni, a najteži kemija.

5.Kamo poslije osnovne škole - koju srednju ćeš upisati i zašto?
Upisat ću Opću Gimnaziju  jer nisam odlučio čime bi se mogao baviti u životu i  mislim da je gimnazija odlična za nastavak obrazovanja.

6.Navedi svoj „recept“ za odličan uspjeh u osnovnoj školi.
Moj recept za  odličan uspjeh u osnovnoj školi je pozorno slušanje na satu nakon kojeg gotovo nije ni potrebno ponavljanje kod kuće.

7.Tvoj životni moto?
Moj životni moto je „Možeš biti što hoćeš ako to dovoljno želiš.“

8.Što/tko će ti najviše nedostajati iz OŠ?
Najviše će mi nedostajati prijatelji i nastavnici.

9. Jesi li pohađao koju izvanškolsku aktivnost u višim razredima OŠ?
Nisam.

10.Jesi li sudjelovao na kojem županijskom ili državnom natjecanju tijekom 5. - 8. razreda?
Sudjelovao sam na županijskom natjecanju iz tehničke kulture(7.razred) i matematike(5.razred). Na natjecanju iz tehničke kulture bio sam na 3. mjestu, a na natjecanju iz matematike sam bio 8.

11. Kako si se snašao u online obliku nastave? Koje su, po tebi, prednosti, a koji nedostatci ovakvog oblika učenja i poučavanja?
U online obliku nastave sam se snašao dobro. Najteže mi je bilo prepisivanje hrpe zadataka i prezentacija. Najlakša su mi bila spajanja uživo. Prednosti takve nastave su samostalna organizacija svakog učenika, a mana ima jako puno. Najbolje mi je učiti u školi, na nastavi.

Eugen Juranović, 8.d

1.Navedi svoje ime, prezime, razred te razrednika?
Moje ime je Eugen Juranović, idem u 8.d razred, a razrednica mi se zove Natalija Golovrški.

2.Asocijacije na osnovno školovanje?
Asocijacije na osnovno školovanje su mi igra, druženje sa prijateljima te malo učenja.

3.Navedi najdražu uspomenu, događaj iz osnovne škole?
Najdraže uspomene iz osnovne škole su diplome koje sam osvojio na nekim natjecanjima. Najdraži događaj iz osnovne škole mi je dolazak u 5. razred, zato što sam upoznao mnoge prijatelje i nastavnike.

4. Najdraži i najteži predmet?
Najdraži predmet mi je tjelesno – zdravstvena kultura zato što se jako volim baviti sportom. Najteži predmet mi je bila kemija zato što je nisam redovito učio.

5.Kamo poslije osnovne škole - koju srednju ćeš upisati i zašto?
Upisat ću Gimnaziju u Novoj Gradiški zato što ne znam za što bih se drugo odlučio. Također mislim da ću naučiti više nego u nekim drugim srednjim školama.

6.Navedi svoj „recept“ za odličan uspjeh u osnovnoj školi.
Recept za odličan uspjeh je redovito učenje i dobra organizacija. Redovitim učenjem i organizacijom smo uvijek spremni na odgovaranje i na „blic“ testove.

7.Tvoj životni moto?
Moj životni moto je „Nikad ne odustaj!“

8.Što/tko će ti najviše nedostajati iz OŠ?
Iz osnovne škole će mi najviše nedostajati moj razred, svi moji prijatelji i nastavnici, te lagano gradivo iz nekih predmeta.

9. Jesi li pohađao koju izvanškolsku aktivnost u višim razredima OŠ?
Pohađao sam glazbenu školu.

10.Jesi li sudjelovao na kojem županijskom ili državnom natjecanju tijekom 5. - 8. razreda?
Sudjelovao sam na županijskom natjecanju iz informatike, mislim da smo osvojili 2. mjesto.

11. Kako si se snašao u online obliku nastave? Koje su, po tebi, prednosti, a koji nedostatci ovakvog oblika učenja i poučavanja?
Mislim da sam se u online nastavi dosta dobro snašao iako mi se takav oblik nastave uopće ne sviđa. Najlakše mi je bilo pisanje testova jer smo imali literaturu kojom smo se mogli služiti, a najteža je bila obrada gradiva jer nam to nije nastavnik objašnjavao uživo.

Svima osmašima, a pogotovo našim najosmašima, svim srcem čestitamo na uspješnom završetku osnovne škole i svima želimo što bolje upise u odabrane i željene srednje škole!

 

Za web pripremili: Novinarska skupina

Voditeljica: Sanela Jurić, prof.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju