KRITERIJI
ZA OCJENU IZ VLADANJA UČENIKA/CAUZORNO VLADANJE
Učenik / učenica:
- poštuje Kućni red Škole
- redovito izvršava školske obveze
- redovito pohađa nastavu i druge oblike odgojno-obrazovnog rada
- savjesno (u okviru svojih mogućnosti) pristupa radnim zadacima i aktivno sudjeluje u nastavnom procesu
- čuva školsku imovinu i imovinu drugih učenika
- kulturno se ophodi prema ostalim učenicima, učiteljima i osoblju Škole
- tolerantno se odnosi prema različitostima
- argumentirano brani svoj stav, vodeći računa o normama ponašanja i osjećajima drugih ljudi (pristojno objašnjava svoje mišljenje)
- spreman/spremna je na suradnju i pomaganje drugima
- nema izrečenu pedagošku mjeru
- nema neopravdanih izostanaka
- nije upućen/upućena na dopunski rad ili popravni ispit
- uredno podmirene obveze: vraćene posuđene knjige, uništena ili izgubljena knjiga nadoknađene školskoj knjižnici na kraju nastavne godine ili nadoknađena šteta nastala na školskim IKT uređajima
DOBRO VLADANJE
Učenik/učenica:
- uglavnom poštuje Kućni red Škole (do tri evidentirane bilješke u polugodištu)
- povremeno zanemaruje izvršavanje školskih obveza (do tri evidentirane bilješke u polugodištu)
- kasni na nastavu i druge oblike odgojno-obrazovnog rada do tri puta tijekom nastavne godine
- rijetko neopravdano izostaje – do šest neopravdanih izostanaka tijekom nastavne godine
- ponavlja pogreške na koje je već upozoren/upozorena, ali ih nakon upozorenja ispravlja
- ponekad se neprimjereno odnosi prema ostalim učenicima
- kulturno se odnosi prema osoblju Škole i učiteljima
- preuzima odgovornost za svoje neprimjerene postupke tek nakon ukazivanja na njih
- dolazi u sukob s drugima zbog neuvažavanja drugih i neprihvaćanja različitosti
- dobro vladanje može imati učenik/učenica kojemu je izrečena pedagoška mjera opomene, ali samo ako je preuzeo/preuzela odgovornost i promijenio/promijenila ponašanje
LOŠE VLADANJE
Učenik / učenica:
- ne poštuje Kućni red Škole (više od tri evidentirane bilješke u polugodištu)
- ne izvršava redovito školske obveze (više od tri evidentirane bilješke u polugodištu)
- ne želi sudjelovati u nastavom procesu ni uz poticaj učitelja
- neopravdano izostaje s nastave ili samovoljno napušta nastavu (više od šest neopravdanih izostanaka tijekom nastavne godine)
- nekulturno se ophodi prema ostalim učenicima, učiteljima ili osoblju Škole
- nasilan/nasilna je i netolerantan/netolerantna prema drugima te rijetko preuzima odgovornost za posljedice svog ponašanja
- sklon/sklona je optuživati i prebacivati odgovornost
- ponavlja greške unatoč upozorenjima o neprimjerenosti ponašanja i poticajima da ih ispravi
- ne surađuje i ne prihvaća upute i savjete
- izrečena mu je pedagoška mjera ukora ili strogog ukora