KRITERIJI

ZA OCJENU IZ VLADANJA UČENIKA/CA

UZORNO VLADANJE

Učenik / učenica:

  • poštuje Kućni red Škole
  • redovito izvršava školske obveze
  • redovito pohađa nastavu i druge oblike odgojno-obrazovnog rada
  • savjesno (u okviru svojih mogućnosti) pristupa radnim zadacima i aktivno sudjeluje u nastavnom procesu
  • čuva školsku imovinu i imovinu drugih učenika
  • kulturno se ophodi prema ostalim učenicima, učiteljima i osoblju Škole
  • tolerantno se odnosi prema različitostima
  • argumentirano brani svoj stav, vodeći računa o normama ponašanja i osjećajima drugih ljudi (pristojno objašnjava svoje mišljenje)
  • spreman/spremna je na suradnju i pomaganje drugima
  • nema izrečenu pedagošku mjeru
  • nema neopravdanih izostanaka
  • nije upućen/upućena na dopunski rad ili popravni ispit
  • uredno podmirene obveze: vraćene posuđene knjige, uništena ili izgubljena knjiga nadoknađene školskoj knjižnici na kraju nastavne godine ili nadoknađena šteta nastala na školskim IKT uređajima

DOBRO VLADANJE

Učenik/učenica:

  • uglavnom poštuje Kućni red Škole (do tri evidentirane bilješke u polugodištu)
  • povremeno zanemaruje izvršavanje školskih obveza (do tri evidentirane bilješke u polugodištu)
  • kasni na nastavu i druge oblike odgojno-obrazovnog rada do tri puta tijekom nastavne godine
  • rijetko neopravdano izostaje – do šest neopravdanih izostanaka tijekom nastavne godine
  • ponavlja pogreške na koje je već upozoren/upozorena, ali ih nakon upozorenja ispravlja
  • ponekad se neprimjereno odnosi prema ostalim učenicima
  • kulturno se odnosi prema osoblju Škole i učiteljima
  • preuzima odgovornost za svoje neprimjerene postupke tek nakon ukazivanja na njih
  • dolazi u sukob s drugima zbog neuvažavanja drugih i neprihvaćanja različitosti
  • dobro vladanje može imati učenik/učenica kojemu je izrečena pedagoška mjera opomene, ali samo ako je preuzeo/preuzela odgovornost i promijenio/promijenila ponašanje

LOŠE VLADANJE

Učenik / učenica:

  • ne poštuje Kućni red Škole (više od tri evidentirane bilješke u polugodištu)
  • ne izvršava redovito školske obveze (više od tri evidentirane bilješke u polugodištu)
  • ne želi sudjelovati u nastavom procesu ni uz poticaj učitelja
  • neopravdano izostaje s nastave ili samovoljno napušta nastavu (više od šest neopravdanih izostanaka tijekom nastavne godine)
  • nekulturno se ophodi prema ostalim učenicima, učiteljima ili osoblju Škole
  • nasilan/nasilna je i netolerantan/netolerantna prema drugima te rijetko preuzima odgovornost za posljedice svog ponašanja
  • sklon/sklona je optuživati i prebacivati odgovornost
  • ponavlja greške unatoč upozorenjima o neprimjerenosti ponašanja i poticajima da ih ispravi
  • ne surađuje i ne prihvaća upute i savjete
  • izrečena mu je pedagoška mjera ukora ili strogog ukora
Skip to content