preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Mato Lovrak" Nova Gradiška

Login
Osobna karta škole

Sandučić povjerenja

Društvene mreže


Školska knjižnica

Radovi mladih novinara

UDŽBENICI

RED BUTTON

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

CARNet
Glazbeni odjel

Ja i sva moja lica

Školska prehrana

Nove rubrike

Logo naše škole

Korisno

Priloženi dokumenti:
opcinaGrad.ppsx

Skole.hr
Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 1. 2010.

Ukupno: 942391
Ovaj mjesec: 3332
Danas: 64
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Intervju s nastavnikom povijesti
Autor: Sanela Jurić, 29. 1. 2017.

U mjesecu siječnju razgovarali smo s nastavnikom povijesti Josipom Salopekom. U prvom obrazovnom razdoblju ove školske godine započeo je s radom u našoj školi te smo mu odlučili postaviti nekoliko pitanja kako bi ga bolje upoznali. Odgovore doznajte u nastavku u još jednom školskom intervjuu s nastavnikom.


 

1. Predstavite nam se ukratko.

Zovem se Josip Salopek i dolazim iz  Starog Petrovog Sela. Profesor sam povijesti i filozofije. Osnovnu školu završio sam u Starom Petrovom Selu, zatim sam upisao Gimnaziju u Novoj Gradiški. Nakon završene gimnazije upisao sam Filozofski fakultet u Osijeku te završio smjer povijest i filozofija. Ubrzo nakon završetka studija počeo sam raditi u Osnovnoj školi u Starom Petrovom Selu u kojoj sam radio godinu dana, te sam nakon toga došao u Vašu školu.

2. Kakvi su vam dojmovi o našoj školi, o radu s učenicima i kolegama?

Mogu samo reći riječi pohvale za kolege. Kada sam došao, posebno me se dojmilo kako su mi svi ponudili  pomoć ako mi bilo što zatreba. Učenike nisam još najbolje upoznao, ali ako nastave raditi kako smo počeli, ne moraju se brinuti za povijest.

3. Koje bi osobine, po Vašem mišljenju, trebao imati dobar nastavnik?

Pravednost, objektivnost, duhovitost, dobro poznavanje predmeta, otvorenost za sugestije i prijedloge, poštenje.

4. Koji su Vam predmeti bili omiljeni u osnovnoj školi?

Povijest i tjelesna i zdravstvena kultura.

5. Imate li kućnog ljubimca (ako da, kojeg?)

Za sada nemam, ali planiram nabaviti psa.

6. Kojim bi se poslom voljeli baviti da niste nastavnik povijesti?

Oduvijek sam se htio baviti arheologijom tako da -  arheolog.

7. Je li teže biti nastavnik ili učenik?

Dok sam bio učenik, mislio sam lako je biti nastavnik, ali sada vidim da je teže biti nastavnik nego učenik. Nastavnik ima puno više obveza i odgovornosti.

8. Možete li nam reći čime se bavite u slobodno vrijeme?

Nogometni sam trener u NK „Slavija“ iz Starog Petrovog Sela te većinu slobodnog vremena provodim trenirajući i igrajući nogomet.

9. U školi ste i voditelj izvannastavne aktivnosti „Povjesničari“. Recite nam nešto o toj aktivnosti.

Cilj izvannastavne grupe „Povjesničari“  je približiti učenicima povijest na  drugačiji način. Učenici kroz samostalne radove i izložbe (Dan neovisnosti, Sjećanje na Vukovar, Prvi svibanj) na kreativan način opisuju i objašnjavaju povijesne događaje. U grupi su najzastupljeniji učenici šestih razreda, razlog  tomu je što vodim i dodatnu nastavu iz povijesti koju pohađaju učenici sedmih i osmih razreda. Što se tiče terenske nastave, pošto tjedno imamo samo jedan školski sat, nisam planirao nikakvu terensku nastavu. 

10. Kao nastavnik povijesti, volite li putovati?

Naravno, volim putovati jer putovanja obogaćuju čovjeka. Posebno me se dojmilo putovanje u Budimpeštu, prekrasan grad, bogat poviješću koja je vezana uz našu povijest.

11. Jesu li Vam naša pitanja bila teška?

Nisu, prije bih rekao zanimljiva.

12. Želite li nešto poručiti nama učenicima?

Učenicima bih poručio da je školsko doba najljepše doba u životu, zato budite marljivi, učite, ali i uživajte u školi.

 

Za web pripremili: Novinarska skupina

Voditeljica: Sanela Jurić, prof.

Foto: Iz nastavnikovog privatnog albuma





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju