preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Mato Lovrak" Nova Gradiška

Login
Osobna karta škole

Sandučić povjerenja

Društvene mreže


Školska knjižnica

Radovi mladih novinara

UDŽBENICI

RED BUTTON

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

CARNet
Glazbeni odjel

Ja i sva moja lica

Školska prehrana

Nove rubrike

Logo naše škole

Korisno

Priloženi dokumenti:
opcinaGrad.ppsx

Skole.hr
Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 1. 2010.

Ukupno: 942377
Ovaj mjesec: 3318
Danas: 50
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Sutra obilježavamo Dan otvorene nastave: učenike čekaju različiti sadržaji i aktivnosti
Autor: Sanela Jurić, 5. 2. 2019.

U srijedu, 6. veljače 2019. obilježit ćemo Dan otvorene nastave. U školi će se organizirati brojne radionice koje učenicima  razredne i predmetne nastave nude  bogate sadržaje i različite aktivnosti. Učenici su izabrali dvije radionice u kojima će sudjelovati, a u višim razredima (4.-8. r ) radionice  će organizirati upravo učenici voditelji (njih četvero) koje su za to pripremali njihovi nastavnici mentori.  Od mjeseca prosinca učenici su se mogli javiti nastavniku kao voditelji radionica te predlagati teme  koje su im zanimljive. Kao i prethodne godine, i ove je  tema slobodna pa radionice pokrivaju zaista različita područja: sport,  matematika na zabavan način,  glazbala i sviranje na tamburici, strip, društvene igre, virtualni sportovi, pružanje pomoći, zastave,  mikroskopiranje, ukrašavanje oslikavanjem- dekupaž, kreativna pričaonica,  fotografija, izrada privjesaka i ogrlica,  micro: bit i matematika u 1. i 2. razredu, e-laboratorij, emocionalna inteligencija, optičke iluzije,  Valentinovo,  Masterchef, grafiti i mnoge druge.


Učenici voditelji su ozbiljno shvatili ovakav način rada i na vrijeme se primili posla te, kažu,  s nestrpljenjem čekaju naći se u ulozi učitelja. Također, polaznici radionica  raduju se što će moći sudjelovati u  drukčijim i zabavnijim sadržajima, upravo onima koje su birali po vlastitim interesima. Nastavnicima je ovakav oblik rada također izazov jer će iz  druge perspektive promatrati tijek nastave, ali i uvjeriti se kako učenici imaju sposobnosti za različite aktivnosti.

 

Tekst: Sanela Jurić, prof.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju